BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 17 May 2015

Jangan Calon Ketua Umno Bahagian Sokong Najib;Dr.Mahadir

17-05-2005
IPOH:,,,,Bekas Perdana Menteri Tun Dr.Mahadir Mohamad mencadangkan
semua Ketua-ketua Umno Bahagian yg menyokong DS.Najib Tun Razak tidak
di calonkan pada Pilihanraya akan datang.
Katanya perkara berkenaan perlu di buat bagi memastikan tiada sokongan untuk
Najib kekal sebagai Perdana Menteri.

Kita kena beritahu Ketua Bahagian,kalau sokong Najib,kita akan tolak mereka.
Jangan lah bising sangat,katanya pada program Bicara Negara di sebuah Hotel
di sini semalam. Dalam pada itu Dr Mahadir berkata,pembangkang akan menang
pada pilihanraya akan datang jika DS Najib Tun Razak masih kekal sebagai
Perdana Menteri.

Kalau Najib terus menjadi Perdana Menteri,mereka pembangkang akan menang,
sebab itu lah mereka nak dia [Najib] kekal sebagai Perdana Menteri,katanya
ketika menjawab soalan Ketua Wanita Umno Bahagian Gopeng,Dato Hamidah
Osman pada sessi soal jawab..


RESPON ANAK KAMPUNG:

Aku pun hadir semalam,aku tengok ramai kehadiran,aku dok melilau nak tengok
keadaan banyak aku jumpa kawan-kawan dari ameno,aku cuba acah-acah cuba
tanya mereka tengok riaksi mereka,katanya 50% adalah ahli-ahli ameno,kehadiran
di anggarkan 2,000 lebih,Melayu,Cina India banyak hadir,aku nampak kalau tak
salah pandang aku Pesuruhjaya Pas Perak Hj.Razman Zakria pun ada,verteren
ameno pun banyak..

.Insyaalah seperti Tun kata Pembangkang akan menang Insyaallah,sebab tuu lee
kami harap Najib Pegang PM sampai PRU 14 nanti,dan kami harap Tun bongkar
lagi penyelewingan Najib dan kabinetnya,kacau sampai lumat,sampai keruh,sanang
lee kami tangguk,air keruh ikan-ikan bute mata,,,,,

0 comments: