BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 16 January 2020

ENAM BELAS DI SAHKAN POSITIF DADAH..














            Tan Seri Abdul Hamid Bador Ketua Polis Negara
--------------------------------------------------------

Terkejut beruk aku,heboh dalam media sosial mengatakan
16 orang di tangkap di dapati positif dadah,ini termasuk se-
orang wakil rakyat (ADUN) dan beberapa pegawai-pega-
wai dari beberapa kementerian Belia dan Sokan,Kemte-
rian dalam negeri dll.

Aku tak nak komen lebih-lebih,nanti di katakan berita
palsu,fitnah sebelum dapat penjelasan pihak berkuasa.

Dengan berita nie baru aku sedar, kenapa menteri-menteri
PH termasuk  Pegawai tinggi mereka dalam 20 bulan nie se-
lalu bercakap merapu,bercakaran sama sendiri,demo nia-
cam org sewel,kerana mereka khayal di pengaruhi dadah,
air ketum,ganja dll.

Tapi rakyat kena ingat,jangan dok hina mereka nie,pemim-
pin isap dadah,minum air ketum,isap ganja,main perempuan
semburit.Nak wat camna tuu mungkin dah hobi mereka.

Memang payah nak berenti ketagih tuu,..Aku isap rokok
pun susah nak berenti,aku cuba 3-4 kali sampai melelih
air lior tak jadi gak,ulang isap balik,leenie aku isap rokok
daun tembakau kasi aje.

Bagini lee,cadangan aku yg bodoh nie,aku cadangkan
kerajaan PH beri lesen khas pada mereka terutama YB-
YB nie isap dadah,minum ketum,isap ganja biar mereka
berdengong sepuas-puasnya.

Lagi satu kalau boleh kerajaan PH sediakan tempat khas
isap dadah,minum ketum,isap ganja seperti mana kerajaan
PH memperuntukan RM.1 juta untuk buat tempat mero-
kok,ini baru betul-betul adil menghormati hak mereka,
boleh kan...

0 comments: