BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 9 December 2017

DI TINGGAL SUAMI KERANA TAK TUN TUANG..



















=============================================
Upiak melalui detik memilukan,ketika menyampaikan lagu
"Tak Tun Tuang".

Di sebalik krektor lucu,siapa menyangka penyanyi yang mula-
mula di kenali menerusi lagu Tak Tun Tuang,Upiak Isil pernah
melalui detik hitam dalam kehidupan.

Menurut Upiak 32,dia pernah menangis selama tiga hari menge-
nang nasib diri di tinggalkan suami kerana tiada restu keluarga
mertua serta wujud nya orang ketiga.

Saya berkahwin pada tahun 2013 dan bercerai pada tahun 2015
kerana tidak keserasian serta keluarga mertua tidak menyukai
saya.

Lebih memilukan,selepas menjalani penggambaran muzik vidio
lagu Tak Tun Tuang,suami menceraikan saya dan kemudian dia
berkahwin dengan wanita lain.

"Keluarga mertua tuduh saya kurang siuman kerana lagu ini dan
bermula daripada situ,saya berazam membuktikan kepada mereka
saya mampu bergelar penyanyi,"katanya kepada MStar Online.

Upaik di temui semasa sidang media Upaik Silvia Nanda Tak
Tun Tuang bersama MVM Production yang berlangsung di Hotel
Royal,Kuala Lumpur pada Khamis lalu.

Sementara itu,Upaik atau nama sebenarnya Sivia Nanda memberi
tahu dia tidak menolak untuk terus bermastautin di Malaysia.
Bagaimanapun,dia perlu mengambil kira beberapa faktor sebelum
meneruskan kerjaya di negara ini.

Saya selesa berada di Malaysia dan terasa seperti terus mahu
tinggal di sini,"Tetapi saya perlu fikirkan lagi tentang itu,kerana
masih ada keluarga yang memerlukan saya di kampung halaman",
katanya.

Bercakap mengenai lagu Tak Tun Tuang,Upiak berkata dia
tidak menyangka lagu tersebut Tular di Indonesia,Malaysia dan
Thailand,malah dia mengakui terkejut apabila mengtahui lagu
tersebut mula pepular setelah tiga bulan di rakamkan.

Saya tak menyangka lagu ini akan menjadi terkenal sampai ke-
tahap ini,Alhamdulillah,ini berkat doa saya dan keluarga.

"Sejujurnya saya teruja berpeluang melebarkan bakat sampai
kenagara orang dan secara tak langsung dapat membantu keluarga
di kampung," katanya

Upaik memulakan karier sebagai penyanyi seawal usia 13 tahun,
dan merakamkan album sulung ketika berusia 21 tahun serta kini
memiliki 15 buah album.

hahaha....Tu pelantak "Tak Tun Tuang"
Nie pula aku paparkan sebuah lagu Klasik...
"Tak Tun Tuang Gelamai Jagung,
Tergondol-Gondol Ketapung Basi.
Dahulu Berkahwin Dengan Anjang,
Sekarang Berkahwin dengan Si Tukang Basi...Teruskan
sambung,aku tak ingat dahhhhh. hahaha tak tun tuang....

0 comments: