BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 24 January 2018

MAKIN HEBAT,PERTIKAIAN LIDH MCA-DAP.


















==============================================

Pertikaian lidah antara Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan
Eng dan Timbalan Presiden MCA Dato Seri Wee Ka Siong ber-
hubung Projek Pembinaan Trowong dasar laut di Pulau Pinang
berterusan hari ini.

Lim,seorang akauntan,berkata,jika beliau adalah pensyarah,,
Wee,pasti akan gagal.

"Beliau seolah-olah tidak memahami kuliah saya dengan betul
pastinya beliau akan kandas dalam pepereksaan," kata nya
kepada Malaysiakini semalam.

Menjawab sindiran itu,Wee seorang jurutera awam dengan
PHD dalam perancangan pengangkutan,berkata,beliau gem-
bira kerana Lim bukan antara pensyarahnya.

"Menjawab sindiran yang di limparkan Lim kepada saya,saya,
saya  ingin berkata 'Amithahha' (unggapan buddha),saya gem-
bira,saya tidak mempunyai pensyarah seperti Lim".

"Cakaplah apa kamu suka,supaya tidur malam kamu lena,"
katanya dalam catatan di Facebook hari ini.

Ketua Menteri itu membidas Wee melalui sebuah Klip Video
di mana pemimpin MCA itu mempersoalkan Lim berhubung
bayaran yang di buat kepada Projek Mega Terowong 7.3 km
yang di jadual akan menghubung pulau itu dengan Butterworth.

0 comments: