BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 24 March 2016

Antara Lafaz Kata-Kata Najib Di Pahang Dan Ucapan Muhiyiddin Di Johor.

"Siapa boleh kita caya".Antara lapaz kata-kata Ds Najib di Pahang dan
Ucapan TS.Muhiyuddin di Johor,Siapa boleh kita caya agaknya ??.

Cer baca lapaz kata -kata DS.Najib yang di lafaznya di Pahang hari nie,      

"Kalau saya nak rompak,dah lama saya rompak hutan [BALAK] di sini
(Pahang),Saya tak ambil seinci pun,sebatang pokok pun saya tak ambil,
Saya tak ambil lombong Bouksit,Saya tak ambil apa-apa."

"Bila saya jadi Perdana Menteri,saya tak ubah pendirian saya,saya tak
ambil harta rakyat.Jangan ingat saya PENYANGAK,Jangan ingat saya
PENCURI harta rakyat,saya Perdana Menteri untuk rakyat."

                       Eeeewah---Eeeewah !!!

Cer baca nie pulak:"Ini kata-kata TS.Muhiyuddin dalam ucapan nya
beberapa hari lalu di Johor."
"SAYA BUKAN JAHAT" Saya hanya mahu menyelamatkan  UMNO,
Dan satu-satunya jalan [cara] untuk berbuat demikian ia lah dengan me-
nuntut Najib supaya meletak kan jawatan sebagai Perdana Menteri dan
kemudian Preseden UMNO.

"Bila kita kata mahu DEKLARASI,Mereka [PEMBANGKANG]  juga
nak buat,tak kan itu pun salah saya."

*****Ha,ha,ha, Takkan tandatangan DEKLARASI pun bolah di cop
sebagai  JAHAT  ???.

Antara ucapan Najib dan Muhiyiddin itu,sapa agaknya yang boleh kita
Caya ??? Nak percaya kata Najib? "Jangan ingat saya Penyangak" Kata
Muhiyiddin pula,"Saya bukan Jahat."......Tapi sebelum itu,bab-bab duit
masuk ke Akaun peribadi,yang pada mulanya mati matian di napi kan,
kenapa jadi betul akhirnya mengaku Derma dari Pak Arab.

Fikir-fikir kan lah, Mana ada dalam dunia nie,Perompak,Pencuri mengaku
"Aku bukan Pencuri,Perompak." Kalau ada pun mungkin orang itu SIVIL
GILA,[TR] Tanjung Rambutan...



0 comments: