BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 23 March 2016

BANYAK LEMBU YANG MAKAN DEDAK,TAPI MUHIYIDDIN ENGGAN...

Tan Seri Muhyiddin Yassin; Sebentar tadi berkata,beliau
mendapat dua tawaran sejurus selepas di pecat daripada
jawatan nya sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Berucap di Kota Tinggi di Johor malam ini,Muhiyiddin
berkata,beliau di tawarkan menjadi GOVENOR Pulau
Pinang,serta Pengerusi Permodalan Nasional Bhd (PNB)
Oleh pihak yang tidak di namakan.

Bagaimana pun Muhiyiddin di percayai merujuk kepada
Dato Seri Najib Razak.

Kata Muhiyiddin,kadang-kadang beliau berasa  "Agak
Bodoh," kerana tidak menerima tawaran berkenaan.

"Saya membayangkan bagaimana (Ketua Menteri Pulau
Pinang) Lim Guang Eng di depan saya,menyembah saya."
"Sesetengah pihak pula berkata saya patut mengambil satu
belion dan berdiam diri."Katanya di depan kira-kira 1,500
orang hadirin.

Menjelaskan keadaan itu Ahli Parlemen Pagoh berkenaan
memberi tahu tidak menerima tawaran yang di berikan,ke-
rana ia membabitkan soal maruah.Kalau saya terima makna
nya saya makan dedak (maknanya saya boleh di beli) rakyat
tentu sekali berkata,Muhiyiddin adalah orang no 1,pemakan
dedak,"Saya tak boleh menggadai perinsip perjuangan saya,"
katanya..mk.

0 comments: